考左成個星期..終於到星期5...可以唔洗溫書lu~
e5日真係...唉! 考得唔好就算啦^^" 下次加油=]
仲有兩日炸...KO埋佢就得lu ^3^
之後15 16就去camp! ya=P
其實都幾緊張D分! hahahaha....
e幾日都有溫書...夜晚係m記溫到12點幾..朝早7點又落去溫!
真係攰到爆炸! 所以今晚...要訓多d ^^