係e個假期..
我諗緊我夠竟擁有d咩呢?
家人!
學業上..我相信名次到冇人夠我西利! 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13都考過
哈哈....我諗冇咩人做啦呱xddd.
朋友到...有一個好朋友=] 同埋手足!^3^
如果冇左任何一位朋友都好sad.一個都不能少..
因為曾經有人遘過----> "朋友係一世嫁!"
錢方面...我自問岩岩好夠我洗..高質素既生活我就過唔起喇..
對於一個從冇番過工既人..我諗我都叫做有米啦 哈哈;]