今日就考通識識,,,,都好easy,,,有2條唔識做,,,其他就做曬,,,我溫左好久的,,,hope有80以分以上啦!!!
今日終於收到fd的生日禮物啦!!!$20 cash,,,好車齒呀>3<,,,唔緊要啦,,有味得囉^^,,,仲有冇人送生日禮物比我呀???快d比呀!!!!!
今日我的主題曲係熱浪假期