唉~差不多一個月冇打qooza囉!!好掛念呀!!
最近twins又出新碟喇!!可惜冇嘜錢!!只係買到第一版~呀嬌!!><鄭秀文show mi 演唱會2007中於出dvd喇!!呀媽話買比我~xd!!唔洗自己比錢!!yeah!!好想快d有得睇呀!!e+我中意左幾個日本明星~男:係日本組合~v6其中一個成員*長野博*;女就係*吉本多香美*><我覺得佢兩個好襯!!i like them!!@.@
e+中意左同d fd打麻雀!!hehe!!>3<