唉!!好悶呀!!這3日要UT呀!!好煩呀!!我諗科科都合格的!!
都唔知點解*地獄19層*2日都比人惜曬!!可能有呀嬌係到!!呵呵@.@>3<!
好想快D 聖誕節呀!!可以同fd 去唱K!!yeah~~~......>>>
我真係好想知道佢會唔會掉低我地走左去!!
我知道係我地唔岩仙!!我都唔想再講了!!
仲有2日就有得睇喇>> 鄭秀文show mi 2007演唱會DVD
今日我的主題曲係>>..00:00 (估唔估到係咩歌呢?hehe!)
new~零時零分~joey