唉~等到頭都掉落離啦!!聽日就有喇!! (秘密)
仲有聽日就考完!!yeah~今次我覺得d英文好難!!有d我都唔識做!!唉~~~~~
算啦!!聽日考中文同西屎!!最真西屎同中屎!!合格就得了這兩科!!呵呵呵~...>
e+就好努力溫緊中文~hope拿到90分以上!!dreaming!!痴左!!
今日唔記得左去睇e生,,so星5仙再去睇!!冇c到日力呀!!=3="
好想快d到聽日!!
今日我的主題曲係>>>我們的主題曲!!