唉~]]放幾日假幾開心!! 但係係屋企悶~就快die喇!!
哇!!好想煥電話呀!!e+我用緊w880i!!我想轉w580i呀!!灰藍色果隻!!部機可以搖一搖就轉歌!!呵呵!!但係冇錢呢~果部w880i又用左半年左啵!!賣左去又好似好晒!!算啦!!遲d仙再轉!!
琴日同左梁沅+朱玲去左天水圍買野!!
唉~點解次次都係得我地3個嫁!!佢兩個又唔出尼!!
佢兩個見光死既咩!!
今日我既主題曲係渴望晨曦的女孩!!