愛情呢家野真係煩呀!!
坐我格尼果個(呀冼)成日為左愛情而流淚!!有時我都覺得佢都幾慘!!
呀冼成日為左吳傑欽而哭!!果個吳傑欽又唔知佢中意個喎!!
呀冼又唔問清楚佢啵!!
呀冼!!你唔咁啦!!作為你個fd我都好心痛嫁!!成日見到你哭!!
但愛情係兩個人既士!!我又唔可以插手!!
今日既主題曲有兩首!!兩首都係傷心既情歌~痛愛+心淡!!