今日超呀!!凍到入心呀!!
琴日就發生左d大家唔想發生既事!!這件事都令到好多人擔心!!
我希望這件事可以快d調淡!!因為我唔想再見到有人再為這件事哭!!
聽日又有全級最唔想既*普通話堂*]]
哈哈!!上次我地已經同隻老妖吵大鍋!!聽日佢仲唔死!!
之後我地全個F.2級寫左份反對書比佢!!
嗯!!佢今次仲唔仆街!!
今日我既主題曲係遇見~]]