唔知點解冇嘜人尼留言的??>3<
今日就冇咩事發生!!
e排唔知做咩成日冇記性!!所以好大*mo*]]
唉~眼又*mo*--耳又聾--臭又塞--喉嚨又沙!! oh!god!! 為何這樣玩我呀!!
hope 可以快d好番!!
今日既主題曲係錯愛!!