今日係學校20周年開放日!!
所以學生大使(我有份)要番去幫手!!
9:00~3:30!! 都好順利!!
番學校前去左ok買左本<yes> $12!!
唉~琴日買左$155野!!今日又洗左$12!! 點算呀!!
冇錢喇!!
今日又要補習!! 好煩呀!!!
今日既主題曲係林峰既<愛在記憶中找你>