保打~~琴日-8/12
阮 氏 生 日 大 快 樂!
琴日唔記得打日記添!! 今日保打番!!
8/12::今日都要番學校幫手!! 不過我靜係番左上午@.@
下午因為要去呀鳳homw play so 走左!!hehe~'"
去到佢home果時!!打左一陣麻雀!! he~我食曬!! 不過冇打錢~.~
呀~唔知點解琴日食左好多野都仲味飽!! 哈哈!!
e+我50.6 kg~171.3 cm!! 係米好輕呢?? xd....