琴日又唔記得打blog!! 為有保打啦!!
15/12:今日我同我班fd去左咖啡彎到bbq!!
呀阮氏叫埋佢中學fd!!我就冇問題--但陳榮同朱玲就...
唉~算啦!!不過今次bbq d資源就非常之差!!
嘜都冇!!野食又唔夠!!
之後我+陳榮+朱玲+梁沅就好快飛的去陳榮home開台!! 叫m記外賣!!
仲sm陳榮添!!