聽日係Christmas Party!!
今日我地去左8街買野!!
得果$200!!買突左$7.1...我比左仙!!
之後我地番去班房play!!
係黑板畫左個好靚既畫!!(呀豬畫~我+F+恩佑油顏色)
5:45仙走!! 好久都冇咁晚走!!
hope聽日可以玩得開心d啦!!
主打歌~自由行