唉~!!
今日joey尾場喇!! 都冇得去睇!!
有d 可惜!!
但我係home 聽鄧麗欣看透演唱會!!
都唔錯!! 氣氛都好ok!!
但都係係電燈膽到走音!! 可惜!!可惜!!可惜!!
同埋惜左泳兒個音樂會睇!! (味睇)
琴晚睇左eason 個演唱會!! 好悶!!
悶到睇睇下sleep左!!
惜左$11!! 都覺得有d 唔值!!
不過算啦!!
p.s 最後果$20 都洗曬喇!!
慘慘慘慘慘慘............]]