今日我剪左頭髮!!
好唔知點...
唉...算啦..past tens
要接受現實!!
今日呀X問左一條問題:e排做嘜成日請假呀??意志力應該支持到??
之後佢又問:你唔係好似呀L佢番工呀??
聽到佢問最後一條問題後..
我個心諗緊佢個心諗緊嘜呀??
做嘜會問我這個問題??
唔通佢覺得我變左??
我當時好想話:做咩咁問既??
不過冇問到=v=
我想話我冇變到..
咁耐都係咁!!