聽日係家長晚會!!
會派2#UT分紙.
唔知成績點呢??
考第幾呢??
真係煩...
唉...我地又氣親呀蘇蘇喇...
HOPE 佢唔好嬲啦...
你地唔好再氣佢啦...
咁次都仲係咁...
唉...............................唉
一啖沙糖一啖屎....好好受咩....!!