Samuel's Wrold
2008 年 5 月 28 日  星期三   晴天


exam... 分類: 未分類

就尼大考喇...好驚呀..

唔知考成點呢??

要好過上一次!!

溫書溫書溫書.............

我要考第一 (p.s. 因為咁多年來[小學~中學]都味試過)

好想攞到呀!!!

要常試下考第一既之味!!

如果真係考到..我唔知我會有咩反應呢??

我諗喊?? 大笑??

唔知呢...






訪客留言 (返回 samuel621 的日誌)


Idy 於 2008-05-31 09:59 PM 發表:
咁你加油啦`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~...!=P
Posted at 2008-05-31 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fong_1314520 於 2008-05-30 04:34 PM 發表:
傻婆芳比你既CM喔'
希望你+油喔'^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝~!!
你都係呀...
要考好d呀...=]
Posted at 2008-05-30 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





samuel621
暱稱: Samuel
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2013-05-10
BACK
面具.
HOPE.
心不屬望.
文章分類
全部 (383)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Idy
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 611
今日人氣: 1
累積人氣: 37740
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed