對唔住~呀鳳..
我今日去同佢地玩...但佢就冇理到我..
我真係好想上前同佢講sorry..叫佢唔好再嬲我..
但我就...唉..真失敗!!!
我回想過去我地一齊玩既日子!! 真係好開心嫁..
hope 真係好陳家堯咁講就好喇...
不能失去了你..