呀堯...想點仙..
咁又唔岩..咁又唔岩...
米聽左你講囉..你又話我腸曬你d野尼做...= ="
又成日係到發我脾氣!! - -"
呀陳山!! 想點仙!!
唉..有時真係好難頂得你順囉...!! >3<''
其實我鬼唔知你心裡諗咩呀咩??
我真係當我**豬豬**咩!!
其實你係妒忌+喝燥!!
哈哈...比我講中左呢!
yoyo~~~~