2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 仲有4日...就... |
分類: 未分類 |
到左今日..點解你仲唔同我講真話呢??
你怕d咩呢...
你既然可以同其他講得出口!!
點解唔同我講呢??
呀堯...你諗野嫁!!
你係怕(@#$%^&*)
定係想(@#$%^&*)我呀!!
唉...
我真係有小小想(@#$%^&*)
不過我可以話比你知(@#$%^&*)
但我hope真係好想聽到你講真話!!
努力...溫書!!
|
|
|
zxcroz 於 2008-06-14 02:46 AM 發表:
kathy 其實網主英文 比起我 都ok的 過得去的 你都唔駛咁踩佢.. 用字好d...記著la 丫空
|
網主回覆
屌...
算點仙...
重色輕友!! Posted at 2008-06-14 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-06-14 02:42 AM 發表:
順道留下 一個cm 送你~ 丫空~
|
網主回覆
= =" Posted at 2008-06-14 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-06-14 02:39 AM 發表:
如果真係屈..下次d戲好少少 thx... 丫空~
|
網主回覆
= ="
fuck~ Posted at 2008-06-14 11:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-06-14 02:39 AM 發表:
原來你中2 屈人.. 我今天睇清楚你... 丫空
|
網主回覆
= =
咩呀!!
唔係呀... Posted at 2008-06-14 11:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-06-14 02:38 AM 發表:
先請你睇下先la.. 佢係打 best wishes 仲有 你自己都係打 都有個i,, 下一次 請帶岩度數的眼鏡上日記...... 丫空
|
網主回覆
唔洗咁呀..
哼哼哼...
好sweet喎...*叉*呀嫂*叉得咁行!! Posted at 2008-06-14 11:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- -'.. 大佬..你d英文都好極有限 best wishes係解 送上所有的祝福
|
網主回覆
= ="
唔係我既問題!!
係你既問題...
你之前係打best w*a*shes呀..
唔係打i嫁...
哈哈.. Posted at 2008-06-13 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Idy 於 2008-06-13 07:12 PM 發表:
CMCM`=]
|
網主回覆
thx~!! Posted at 2008-06-13 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-06-12 10:51 PM 發表:
cm... 佢一定會同你講真話 放心吧=]] 十卜你... 丫空~
|
網主回覆
thank you~~=] Posted at 2008-06-13 04:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
^^.. 希望你可以聽到佢既真話 cm for you.. best wishes
|
網主回覆
多謝!!
best wishes 點解呀??
最好洗呀???
唔明...XD.. Posted at 2008-06-13 04:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|