2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 聽日點... |
分類: 未分類 |
哇...
岩岩我汁個書櫃...
汁左成半個中!!
仙把各科分好曬類...方便我溫書!!
><"....真係好多野嫁..
唔知聽日點呢...
我想去影戲...
但又要比野呀co啵...
睇下可唔可以就到時間啦!!
同埋最重要果樣...買野比佢兩個...
|
網主回覆
THX~!=P Posted at 2008-06-14 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM...=) 令仔..努力喇.. 比心機.考好個試..
|
網主回覆
知道喇..呀嫂!! Posted at 2008-06-14 08:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MiShan 於 2008-06-14 08:51 AM 發表:
路過... cm唷=]
|
網主回覆
thx~!! Posted at 2008-06-14 11:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-06-14 02:44 AM 發表:
加油.. 你一定入到英強班 我其實 都唔係好想入.. 希望 你入到同應付到 因為 突如其來 變哂英文-_- 我都唔知點樣適應先好呀.. 丫空~
|
網主回覆
= ="
但我唔想呀so咩呢... Posted at 2008-06-14 11:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|