2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| HaPPy BriThD4y |
分類: 未分類 |
今日係我生日呀!!!
祝自己生日大快樂仙!!=P..
快d比生日快禮物我呀!!
yayaya...
14歲喇..
|
|
|
Idy 於 2008-06-21 08:16 PM 發表:
祝多你1次.{生日快樂}`=] 生日禮物嗎?!` 你見到我先講啦`xP
|
網主回覆
多謝!! =]
哈哈...咁你死緊...
買定都得喇...!!=P
我聽日就去你樓下部你!!
呵呵...!=P Posted at 2008-06-21 08:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
傻婆芳比你既CM子喔' 生日快樂喔' 希望你日日都咁令女[仔'!?']喔'
|
網主回覆
係仔呀!!
多謝!!-] Posted at 2008-06-21 03:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-06-21 12:14 PM 發表:
cm... 恭喜你又大一歲.. 14歲了 不要再吊兒郎當@@@...
生日快樂!!~ 丫空~
|
網主回覆
多謝!! Posted at 2008-06-21 03:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我就冇禮物可以送比你.. 就送個cm比你做禮物. 希望你唔好嬲.. 祝你生日快樂. 一年令仔過一年..^^
|
網主回覆
多謝晒!!
你e份禮物都好好嫁喇!!
好開心!! Posted at 2008-06-21 10:56 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|