今年既生日...
係我最開心既一次!!
因為有好多好多朋友陪我過!!!
同埋有好多朋友打電話..sms..msn尼祝我生日快樂!!
當中係好多都係陪我長大既朋友!!
多謝晒你地所有人!!
好開心呀!!
呀龍呀鳳生日快樂!!