嗯!!..我真係傻!!
我知佢同陳家堯同佢fd e+聯手係到玩我..!!
我唔知事點解要咁...!!
但我就好清楚知道同陳家堯有好大關係!!
點解陳家堯你要玩我..呃我!!
我做錯左d咩事..踩親你條尾呀!!
你放過我啦..!! 係我面前就扮冇野!! 想點呀!!
今日好好玩咩..約你出街..就放飛機..
仲要話係邊層!!..跟本你都唔系apm!!!
仲嘜要扮姐..玩玩玩..好好玩呀..仆街呀!!
你係到扮Q曬野咁..鬼唔知所有野都係你搞出尼嘛!!
又唔認!! 踢爆你..仲話唔知咩事!!
好彩...呀xx都同我講你d吹手野..
你話我話你唔中意你中意呀鳳果d野..
我幾時有講過呀...唔好係吹啦!!
你唔好話冇呀..我d fd親耳聽到嫁!!..唔只係一個聽到嫁!!
不過最慘既係呀龍呀鳳同佢d fd信你吹果d野..!!
但係終有一日佢地唔會再信你嫁喇!!
我完全冇嬲佢地...因為佢地聽左你吹仙會咁對我!!
你不得好死!!
死!!都要死係我下面!!
|