哈哈...=]
今日好開心..!!
派左d好開心既卷!!
普通話::42/100 (全班得幾個唔合格!!..我就是其中一個幸運兒..呵呵..)
中史::87/100 (ok啦...)
科學::94/100 (嚇死左自己!!)
數學::199/200 (係米嚇死你??...撞鬼咁!!)
冇野好講!!...
sorry..玩下你炸!!
唔係有心....sorry~~~~