-24/5-
一早起身( ! )印度時間5:30左右~_~ " 係酒店食早餐 (兩隻蛋一塊包),之後出發旅程第三日既行程∼第一站係虎魄堡,沿途經過既係粉紅色城市,
好似某隻名叫-波斯王子-既game,之後坐大拔象(領隊的痴脷筋技)上虎魄堡,隻象係咁對住我打乞痴,,好心比個口罩佢啦-____-"講明50RS兩個人,個大拔象騎師
話一個人50RS,,之後比我講掂左兩個50RS。睇完虎魄堡,坐番吉普車落番去坐旅遊巴,,去城市宮殿,沿途經過水上宮殿∼好正個FEEL,個宮殿係正水中間∼
到左城市宮殿,,影下相,,之後行兩分鐘左右去左支天文台,,係一個皇帝以前起落既一個天文台,,亦係唯一一個皇帝起完依加仲用得既一個,,裡面有好多正野,
有睇時間既,,有睇星座既,,好多好多勁野∼之後又係導遊賺佣時間,,去左一間珠寶店∼ d野好似假咁 -_____-" 成團冇人買野∼ 呵呵 *v*
之後食左個酒店lunch,又係食戈d,,麻麻地啦∼ 之後係房hea左一陣∼就出去坐人力車,,我同丫哥勁大份,,差d整爆架車∼ 哈哈,,勁曬!!! 好辛苦!!
睇到風之神殿,,印度街邊市集∼ 見到吹蛇 *3* ∼ d小販勁同我地講one dollar .. one dollar 真係煩死∼ 之後再去賺佣地..絲綢廠∼
個間野有個伯伯係個度做,,好犀利..佢拎左一塊布,上面有一隻大拔象,,之後佢用唔同既印,極速對準之後印上去布度,,幫大拔象上色∼!! 超神!!!
之後捉我地入房sell野,,狂係度fing d地毯落地,,啪啪聲咁,,懶有氣勢∼最尾都係冇人買,,要汁番起哂∼ 笑a____a"
之後去左董督府影相,,然後番酒店玩Yoga ∼ 我好得架∼做到好多動作haha" 之後dinner ∼ 上床 ,,累到訓著了 zzzzZZZZZZ....
(打住咁多先`待續 ~♫ )
|