哈哈哈哈 ~~~ sorry呀咁多位!!!
e排聖誕先黎一堆唔順利既事 ~
先黎連病三大日
之後又壞電腦 -_- "
psp 升級賺外快又要停工一日啦!!!! ((搞錯!
聖誕節正日過左先黎祝大家聖誕節快樂 ~
希望唔會介意啦咁多位朋友 "
當然我心目中重要位置的某某我最準時祝賀啦
哈哈
雖然今日大家都有野忙
冇出黎一齊過聖誕
不過我個心有佢係度
一樣覺得同佢過緊 ~
加上過幾日都會同佢出去
送埋個小禮物 =v= ......
聖誕節 咁就等我唱下聖誕歌
黎賀一賀佢啦 xDDDD"
由於唔知咁多位中意邊一款歌 ~
所以我識既幾隻我唱少少啦 ~~~
開始啦啵 ~
話時話屋企有位我都想買番棵閃閃下
「Oh ~ 聖誕樹 托它歸家 ~ 放係廳度閃閃下 ~ Oh ~ 聖誕節 ~托它歸家 ~ 我阿媽話幾靚架」
唔岩食下包~
「蒸榚包 ~ 蒸榚包 ~ 蒸榚餓到嘔 ~ 冇著褲 ~ 叫外賣 ~ 三個四川朋友... 」
拎個十字架玩埋丫笨 ~
「耶穌好好人 ~ 耶穌捐過腎~ 耶穌捐過公益金~ 佢走過百萬行 ~ 孫中山 ~ 孫中山 ~ 趺左落....」
你已被屏蔽 ~ ← 綠霸娘亂入 !?
好啦 唔唱囉 ~~
最後
祝大家有一個開心既聖誕節同埋有一個倒數既送舊迎新日啦 !
|