-       隨筆 ♡ 
samuel_1003
暱稱: 弘;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忘不了你
再見
聖誕!
你今日跑左未?
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
楓之谷鐘
pet
2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 愉快 分類: 未分類

-26~27 /5-

 

       食左個早餐∼黑面佬突然主動地同我地say嗨∼我地好hea地回應一下,之後食完已經係早上7:30am ,就坐車去得里,

離開阿格拉.坐左兩個幾鐘∼大家都訓哂∼之後到左休息站比大家方個便,,伸下懶腰∼黑面佬話可以飲正宗奶茶,我地冇飲

,之後再坐多個幾鐘車,,大約坐左五個鐘左右啦,,到左得里,,即刻食個lunch先∼勁難食-廿- " 仲話風味餐....."

之後再上車...去左第二個印度之門..今次有一個小朋友跟實我地..係咁係我地面前打"關斗" , 好強 !!! 之後上車,,去左下一個

目的地,,就係總統府同埋國會大樓,,個度唔比落車影,,所以只能夠慢慢開車係個回旋處度繞住影...真係好正..d建築~ 之後去左甘

地紀念館,,有好多關於佢既野,,去左個wc,,烏蠅超多,,,,都唔知去完拉左褲鏈,,會唔會有幾隻係入面度飛飛下~_~" 之後去左茶品店,,

買左d咖哩粉,,番香港可以整咖哩雞食 a0a",,之後去餐廳食dinner~! 4:00pm就食dinner ~ 爽 !!! 之後坐9個字車~ 搭兩個鐘機去萬馬

(又來痴下脷登),,再搭五至六個鐘飛機番香港 ~~! 

 

 整個旅程結束!!   ~~~

 

(打住咁多先`待續 ~ )






訪客留言 (返回 samuel_1003 的日誌)


biiming 於 2009-08-02 11:23 PM 發表:
pass^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]