真係唔好意思 -3- "
冇打過blog添 ~
今日開始會打番架啦 ~ 哈哈
前幾日放榜 成績不如理想 心情大趺 囧r2 .."
但好彩..係好彩...真係好彩
嶺大收左我 Pre - AD 真係好好彩 -_____- "
依加眼見其他人都好似仲好傍偟 真係好慘... ( PS. 麟都要加油喔.)
朋友們...加油喔 "
琪琪搵工要加油 我一定支持你 " 咩工都好啦 最緊要你問心做得過 ← 唔好做錯工丫
<3" hoi ki *