今日神早起身~_~"
又係吸下塵 拖下地~_~ "
早餐又係一舊包 ~ (清淡....
之後等琪琪 laaaa.....
然後同丫媽去左置樂改牛仔褲~_~" (太長...個褲腳就爛 ~ 鈒左佢
之後就飲平茶... 平茶今日last dayyy =____= 間野得番四個點心可以食-_______- """" 真係痴線
之後番屋企又坐下~_~"
琪個細佬 陳浩南丫 !!!!( 響你全朵先!!!) cool到死!!!!
之後出去食 癲拿 ~
食間日本野 金水~_~"
技不如前了 .... 完全變得唔係咁好食



仲要成日吹住 "我叫左e樣e樣e樣....可以同我跟一跟嗎?
最後連埋單都慢過人.....
我就同個waiter講... "我叫左埋單好耐....可唔可以跟一跟..
佢個樣好似比我個gag 搞到定左形 ~_~" Or2 "
我望到佢笑左-_____________________________- """"
<3" hoi ki *
|