-       隨筆 ♡ 
samuel_1003
暱稱: 弘;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忘不了你
再見
聖誕!
你今日跑左未?
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
楓之谷鐘
pet
2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


2009-08-11 開心 分類: 未分類

今日神早起身~_~"

又係吸下塵 拖下地~_~ "

早餐又係一舊包 ~ (清淡....

之後等琪琪 laaaa.....

然後同丫媽去左置樂改牛仔褲~_~" (太長...個褲腳就爛 ~  鈒左佢

之後就飲平茶... 平茶今日last dayyy =____= 間野得番四個點心可以食-_______-   """" 真係痴線

之後番屋企又坐下~_~"

琪個細佬 陳浩南丫 !!!!(  響你全朵先!!!) cool到死!!!!

之後出去食 癲拿 ~

食間日本野 金水~_~"

技不如前了 .... 完全變得唔係咁好食

仲要成日吹住 "我叫左e樣e樣e樣....可以同我跟一跟嗎?

最後連埋單都慢過人.....

我就同個waiter講... "我叫左埋單好耐....可唔可以跟一跟..

佢個樣好似比我個gag 搞到定左形 ~_~"  Or2 "

我望到佢笑左-_____________________________- """"

 

<3" hoi ki * 

 

 






訪客留言 (返回 samuel_1003 的日誌)


samuel_1003 於 2009-08-13 11:05 AM 發表:
可能食慣正野掛~_~"

反而覺得真係麻麻地
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



biiming 於 2009-08-12 10:21 PM 發表:
金水咁差咩/_\
未試過
見佢成日排晒隊既
見d 相又好似幾好咁bor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]