-       隨筆 ♡ 
samuel_1003
暱稱: 弘;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忘不了你
再見
聖誕!
你今日跑左未?
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
楓之谷鐘
pet
2009 年 9 月 16 日  星期三   晴天


平凡一天 愉快 分類: 未分類

今日又要重拾心情  番學 ~~ 突然好想個風兜番黎 !!

今朝落樓.. 行去搭小巴  ..

落左車 抬高頭  好爽 

理想的天氣  有太陽 + 大風 + 唔熱 ~~~~ very g00d

上堂都冇乜特別 ~

落左堂   打左比麟唔聽 

番屋企 ~ 麟打黎話係市中心食緊野 ~

見有時間去左餐廳陪佢坐 ~ 坐坐下分左佢個肉醬意粉 真係唔好意思

佢同佢d新同學本來一齊坐  之後我一黎到佢就突登同我坐第二張台 極度唔好意思...

之後我同佢分個粉個陣 ~ 佢個班新女同學成日望住我地 驚我地搞基咩!!!

佢地個樣好似流露出`我都好想同麟分野食啊 咁既樣((我笑

之後番左屋企唔肚餓 叫丫媽唔洗煮..

坐左陣就再番學

之後靜姐整左d叫羊羹既物體 ~  第一次見  話係中國傳去日本既點心

話請我地成班食 

本人覺得都幾好食丫 ~~ 好似紅豆糕 

之後中文堂睇李丫媽的袋錶...

miss播左n年前既rthk拍既片係用e個故事拍出黎既

條片話個主角番工朝九晚五

番咁耐就吸個塊地吸咁耐  ( 靜姐笑到碌地咁

有份功課~_~....shit..唔知點做  關於齣戲...

之後英文堂就同一班人討論一個同學

身穿橙色衣服 上面印有叮噹 大雄 靜兒等人物既甩甩地色T

三角骨褲  加  一對小學生長白襪 

加一對唔知咩翻版既nikeadds既波鞋 ~~~

佢一身裝扮真係一個字形容 - 「

放左學番屋企... 即刻搵琪~ 傾下計 ~

琪教識我'大量'既用法 a_a"

夜晚去食樓下新開個間野...

超爆正... 極度要推薦 

我叫左個 34 蚊 招牌雞扒飯  (本人最愛吃雞扒 )


同埋一個蓮藕餅 (亦愛吃蓮藕)

好好味 ~~~ 

Today is a nice day !!!

<3" 凱琪 *

 

 






訪客留言 (返回 samuel_1003 的日誌)


v3vling 於 2009-09-21 10:54 PM 發表:
- 回喔;x)
` ★c0mmen7
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zoechan92 於 2009-09-17 12:48 PM 發表:
cmcm~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



biiming 於 2009-09-16 11:37 PM 發表:
cm 4 u ^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]