今日番學冇乜特別~
特別在多左好多朋友仔 : ) 哈哈
校園有朋友果然係好事
但全男班真的有點....空虛xDDDDDD(靜姐你也是一個男生! xDDD) (雖然有凱琪我不會碰別的女生啦 !)
今日跟Okay 哥 去睇過muso社...終於加入了 (聲樂團..→ 猜什麼麻...就是夾band的)
我想做的位置是bass.. 希望在學校可以學到!~~~ (希望開班 雖然會長話可以親自教我 )
凱琪腰骨痛...我心好唔舒服耶..
記得聽話用d軟野墊腰訓覺..聽日乖乖睇醫生 : ) 好快好番放心啦~
再唔好番我介紹個神醫比你~
個個就係傳說中冇病即病~ 有病唔會繞病 (都死左點會病呢~ ) 既神醫 ~
就係 本人 !
哇卡卡卡卡卡 快d好番啦
雖然我唔信阿J0E... (主耶J0E ) 但我都會幫你雙手合十同你召卜問卦~
我永遠愛你 ~ 我對你的愛是永不止息的~
就算我們雙雙進入死亡領域....就算你有一天突然想要離開我..
我還是不會死心 ... 你是第一個讓我感覺真愛的女生
所以 我愛你
<3" 凱琪 *
|