今天都一直下雨 ~~~~
之前都好舒服 ~~~ 藍天白雲有風 ~~ 很爽的天氣 ~~
最喜歡了 ~~
今天派 INL test ~ 成績是 3.5 / 5 (心情低落..原本可以榜上有名有5分說....都怪考的時候突然忘了...)
唉~~ 灰 ~~~
琪條腰冇事就好了 ~
真係好 有得食冰皮月餅...
我咁大個仔一次都冇食過 ~~~ !!!
借了小P給靜姐 ~~
組長給了一本書 要一星期內讀完...
今天就這樣吧
有點累 ~~
藍天白雲的學校外照~~~
<3" 凱琪 *