今日終於迫到麟開bl0g !!! y0y0y0y0
琪又番黎lu ~ y0y0y0 ( 其實不應該這麼開心?...但我又感到好開心... ← 調失思覺 )
e排都冇咩時間打bl0g 添..."
一黎係琪囉~~
二黎係懶囉 ~~~
嘿嘿 *
====== O唇百 ======
暫定24號 0P *
暫定人數為 : 5人 *
暫定集合時間為 : 四點半 ( ? )
暫定集合地點為 : 不詳
暫定目的地為 : (( 喂喂 , 不用暫定吧 ?
====== 哈囉煙 ======
累透頂了 *
SO 花.. 琪安全back 左 .. 放心哂 ~ *
好累 休息~~
笨琪子 在我心中永遠是有孝心的女生 ! 不會是不孝 ! 無理無理無理絕对無理 ! ( 節錄自海賊王 -- 閑角 古比 kubi 的口頭禪 )
<3" 凱琪 *
|