祝大家
未去op 既 快d去海洋公園比司徒法正 政法吧 "
未去 蘭桂芳 快d去比人夾下啦 ~ 分分中會比你好好彩找到狐仙公主
未去 搗蛋既請你快d拎舊磚一下掟向隔離屋窗門啦 ~
未去 問人拎糖既請你係隔離屋個人同你索取賠償之時問佢拎
如果佢無意給你糖 請你再拎起磚磺瞄準佢頭部擲去執拾細遠準備隱居 ~
最後 ~
再祝大家多一次
哈囉嬴快樂 ~
<3" 凱琪 *