到左英國啦... 遲左差唔多兩個禮拜先打blog
尼到之後都回復番我番學既心情丫!!
不過有好多功課做呀...點算丫?
仲有好多coursework未做丫= =
之後我可能都冇咁多時間打blog喇..
應該每個禮拜六,日先打blog同MSN啦!!
依家D日子都ok開心ga...
同D鬼仔,鬼妹上堂^^
有野做呀**
哈..傾住咁多先啦..
Miss you all~