SamFong
我的blog沒甚麼好看,如果想看隨便看看。
samuelfong
暱稱: o0最初的心還在嗎0o
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學校
好煩腦
無日誌主題 ==''
回來了^^
無奈=.=''
文章分類
全部 (13)
生活日記 (11)
學校 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 8
今日人氣: 5
累積人氣: 390
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


終於寫到了 分類: 生活日記

    終於寫到,我等左好耐la.....

    我第一日,1:00到了新加波。我會住在我dady的朋友家。首先,去左佢屋企放低行李。然後,佢帶左我地去小印度,再行去其它景點。估5度一日就行曬D景點,還看了一個花展。

    第二日,好早起身答左幾個鐘頭車去到馬來西雅的一個農場。然後去左ostrich farm 個D駝鳥蛋可以乘受一千kg的重量,所以踩上去都吳怕。最後,即日返左去新加波。

     第三日,10:00幾去到Bird Park。個度DBird Show 好好看。Then 去左ZOO個度有好多動物有白老虎、猩猩、袋鼠、斑馬、河馬、大象、食蟻獸、西牛、鱷魚......   

     第四日,去左sentosa個度無咩野好玩,就當系去過下。

    第五日,去左食海南雞飯。他們把那些飯造成一個ball的形藏。最後,我坐晚機返香港。

 

還末load完D相如果吳系可以給大家看。






訪客留言 (返回 samuelfong 的日誌)


dicky0 於 2008-08-11 01:59 PM 發表:
w0w, 幾好啊^^, 你去到singapore都幾好啊, 但係有d字打錯- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]