終於寫到,我等左好耐la.....
我第一日,1:00到了新加波。我會住在我dady的朋友家。首先,去左佢屋企放低行李。然後,佢帶左我地去小印度,再行去其它景點。估5度一日就行曬D景點,還看了一個花展。
第二日,好早起身答左幾個鐘頭車去到馬來西雅的一個農場。然後去左ostrich farm 個D駝鳥蛋可以乘受一千kg的重量,所以踩上去都吳怕。最後,即日返左去新加波。
第三日,10:00幾去到Bird Park。個度DBird Show 好好看。Then 去左ZOO個度有好多動物有白老虎、猩猩、袋鼠、斑馬、河馬、大象、食蟻獸、西牛、鱷魚......
第四日,去左sentosa個度無咩野好玩,就當系去過下。
第五日,去左食海南雞飯。他們把那些飯造成一個ball的形藏。最後,我坐晚機返香港。
還末load完D相如果吳系可以給大家看。
|