SamFong
我的blog沒甚麼好看,如果想看隨便看看。
samuelfong
暱稱: o0最初的心還在嗎0o
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學校
好煩腦
無日誌主題 ==''
回來了^^
無奈=.=''
文章分類
全部 (13)
生活日記 (11)
學校 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 8
今日人氣: 2
累積人氣: 392
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


冇野做!!! 鬱悶 分類: 生活日記

        今日,冇野做好鬼悶。就想起小學ge回憶,我記得五年級一開學就同Albert 坐。一開始我地吾系太熟,不過佢好主動,所以我地都做左朋友。佢個死當Victor,只系識得看書上堂照看。

            下學期時,我、Ryan、Martin同Matthew Lam坐在一起。那時,我們常常上堂時唱歌。六年級時我十分意外,因為我估吾到我個班竟然有人玩online game。然後,我就和Ryan做了好好好好好好的好朋友。不過現在己經不可以常常看見他,只可以用這個網絡世界交談。

        真是十分懷念小學ge日子,希望有機會可以見番大家。






訪客留言 (返回 samuelfong 的日誌)


RyanPiggy 於 2008-08-18 01:15 PM 發表:
Samfong好想再同你唱歌呀~ 不過而家我仲意聽英文Songs 哈哈~
唉我地幾時再見呢? 下年D假期約 jm 你 我 仲有你 新學校d best friend 一齊玩囉 開心D 啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dicky0 於 2008-08-16 11:26 PM 發表:
好啊, 我都想見返你^^=.=? 其實個個人都係咁樣冇野做ga啦, 一樣係咁無聊!! 大家都會諗返起我地之間嘅回憶, 無論係開心與唔開心,大家都會在心裹...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]