T.T仲有五日就唔會係學校見到你喇!~~~~永遠記住我地係學校既開心同唔開心既事!>.<記住我地從唔識到朋友,從朋友到依家.同你一齊,我好開心,我想六年級應該係我一生最開心既日子!希望你可以原諒我以前既錯!我會永遠記住你!