Sandra's Blog
sandrayeung
暱稱: Sandra
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-26
2010-05-16
實習:小魔怪們好想比你...
Sleepy Day!
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 90
今日人氣: 1
累積人氣: 886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 14 日  星期五   晴天


實習:小魔怪們好想比你地知道! 分類: 未分類

 兩個月O既實習完結啦!好開心可以聽到好多正面O既反應!真係好想再同你地講多一次多謝!

唔知你地有冇發現呢,我O既教書技巧真係有進步架!好開心你地好多同學都話有學到野!希望我O既堂可以比你地知道英文唔係咁遙不可及啦!

同埋今日收到你地O既信我都好興奮呀!知多左好多野!多謝你地坦誠O既分享!(喂喂如果你地有咩想同我講都可以MSN/SEND MESSAGE 比我架!)

好多野都想同你地講架~

O係我中學O既時候,我好驚要教書,總覺得會好大壓力。入左大學讀教育文憑我都未決定係真係教書架,直至遇到你地,第一次感受到做老師O既感覺,亦知道自己喜愛呢個行業,,

好慶幸遇到O既係你地,"特別的活潑、特別的敢言、特別的的講義氣、特別的愛玩、特別的愛分心、特別的易唔見野、特別的不願聽英文。"

你地o既特別令我O既實習生活非常豐富!我每一日都好期待見到你地架~所以冇堂O既日子都會DOWN =P 雖然有時上完堂會灰左.唔明點解冇人聽我講野.會嬲你地嬲自己,但係LUNCH TIME 搵你地傾下計,玩下又會冇晒事,充滿力量咁咁計劃第二日要教咩架啦~好敬佩你地呢個BOOST UP 我O既能力呀~!哈哈所以我真係好鐘意LUNCH TIME 去搵你地架!!所以你成日會O係RECESS LUNCH 見到O我係走廊游盪等你地同我講野XDD好啦好啦我認了~~

再次要多謝你地比我學到咁多課室管理o既技巧,創作出有創意O既作文比我睇.,學到點鬧人(我之前真係唔係太識),係有人視學時非常投入專注,為我O既課堂加添幽默同笑聲,邀請我吃飯看戲...

唔好話我話,有時真係址火架,!大佬,全班零個人聽書ARRRR!都唔知點好..但係鬧人唔係我O既強項呀!所以址火O既時候通常都只會唔出聲望住你地,!有時見到你地做衰野都可能冇出聲架..因為我相信你地有自制能力架~應該係真係因為肚餓先食野,唔知係唔係呢~ 

仲有咩呢~~EMMM O係實習期間睇住你地有進步,成功感都幾大架!!!真係好鐘意你地專心聽書個樣呀,,可愛左十倍=]

同埋你地每一個其實真係好叻好可愛好抵錫.(如果上堂乖D會更好)=] 真係會好掛住你地~所以黎緊成日見到我O係學校出現唔駛奇怪,,我真係因為掛住你地返去搵下你地架~ 到時記住要同我SAY 個HI呀!同埋O係荃灣見到我都哎下我啦..我會好開心架~~!

最後,,好多同學都有同我MSN呢~哈哈我唔介意你地用英文同我講野架喎!!!

好啦到呢度~遲D諗到咩再打~~BYE*






訪客留言 (返回 sandrayeung 的日誌)


cphpy_520 於 2010-05-17 08:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-05-17 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FisHo 於 2010-05-16 03:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-05-16 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BABEEARTUNG 於 2010-05-15 10:55 PM 發表:
My dear Sandra babii **
Don't miss me(!)
If you have time, you can find my talk =)
I hope you find a job as soon as possible
You taught me so good, this is really
Wish you a happy life and good health ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thanks Kiko!! 
Of course we can talk in msn/ at LPY when I go back=)
and of course I will miss you, my lovely class monitress!
Posted at 2010-05-16 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joekyyung 於 2010-05-15 10:36 PM 發表:
個波兒
真係傻下傻下
講廢話
咩少見我地多d啦
你唔想miss見我地咩
唔得閒唔見得咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈一個傻波兒一個傻JOEKY.,你地兩個都好可愛呀~
Posted at 2010-05-16 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joekyyung 於 2010-05-15 10:34 PM 發表:
miss唔好咁啦
天下無不散之延席
總有1日會見反
如果真係做到老師
1定要反黎LPY教
我地2D班係LPY等你
唔反你就...
仲有丫
反黎1定要買手信
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

會架JOEKY你上次都O係荃灣撞到我啦~~ ;)
Posted at 2010-05-16 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christie060 於 2010-05-15 08:55 PM 發表:
好感動.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=)
Posted at 2010-05-16 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



minniewong42 於 2010-05-15 07:18 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-05-16 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



roy08122 於 2010-05-15 07:10 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-05-16 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



roy08122 於 2010-05-15 07:10 PM 發表:
C0mment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



andyyim2008 於 2010-05-15 03:23 PM 發表:
miss...比cm你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]