今日真是好悶,上次整海綿蛋糕,今日又整海綿蛋糕~
唉.....整得多都會悶架~ 更何況明日又有新同學,唉........................不知如合何溝通?
次從個次同他散左之後,現在在學校都覺得好悶阿~