我同聰ga日記__"希望你地多d  cm  la!!!^^    
http://blog.qooza.hk/cs612110
 
sandy110fl
暱稱: "'囡"囡..''
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« November 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
xx不要再這樣對我xx
_可否緊張多一點_
_"午後約定"_
[[""__喜起落樂' ...
__"' 怕有一天失去...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*包Xx2
+_-波波~
-=Ivy''
囡**old's相簿
''媽咪-=
^vivi~
_+-馬馬-
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 123
今日人氣: 14
累積人氣: 4135
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


最辛苦的一天 分類: 未分類

又琴晚到e+..我都係訓得3個中到..!!!又琴晚,,到左今日GA..5點幾..先訓到..!!!

訓到8點幾..就要起身LO..!!!因為要同...聰..佢返學.!一早..就去左佢HM LA!!and than..我地2個就去左忽...個道食野..!!!

返到學校..佢就去左搵miss...我la..就見到鋒鋒佢..之後我地影左一張相..!!!

因為我可能再冇機會見到佢lo..!!><...之後..聰就走得la!!...我就要..同佢 say.."bb~....行行下..個死老就話要去打機la!!

>...打左一陣..就走左la...!!!返佢hm...訓教,,,!!!

頂,,,真係好辛苦la....好累.....但係又訓唔到..!!都唔知點解..!!!

今日我地要賽波ar!!同孖妹佢地..!!!真係好驚..輸ga!......

晏就...有念過...唔返去練泳....因為真係..太累la...又唔夠訓..!!!

但最後我都冇咁做..!!因為...........我中2排波lo.....^^~打左陣....我地..就去左甜品園食野..!!

佢地又好la...可以食cool...ga野..!!我就唔得la!....到左...6點幾la...我地去左come come...買野食...!!!

之後我地就去左理工...!!等左好內...先到我地賽波ar!....so,有d人去左7仔...買野食..!!!

今次...好彩..win左佢地..!!但係我覺得都係打得...一般ja!..唉~.....不過唔怕la...冇打一排係咁ga la..!!

下場...再要比心機o..!!!打到10點..我地就走lo!!...聰佢就問我...去唔去唱k...我咪問佢有邊個去lo..!!!

o..ar 希佢地ar!!但係講真...好似好怪la...><又好似唔知點...!!!

之後我地by bus..去energyla..!!!by bus個時...見到朱朱佢...!!...

佢返hm wor..!!!我去到..11點幾...就走左lo..!!!!係個時...我唱左2首歌..!!!

不過真係好驚...!!!因為冇左..terry..同walkman..la!...or其他人..!!!

因為..只有你地係到...我先..夠膽去唱....!!><..不過...今次...有聰佢倍我la!!

我都係第一次...同佢去唱k ja!....返到hm...都12點幾lo...!!!!好la..唔打la!...我要睇tv,,,

,!!!!lo...........................bb

發表時間:2007-07-31 01:05 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 sandy110fl 的日誌)


.''老;公[/ 於 2007-08-02 09:40 PM 發表:
唔係丫..我覺得打得好好wo;;
so good,./無terry佢地係到.. 有我陪咪得lo 呵呵;;;
老婆都唱得好好聽丫.,.
你地搞唱k我又去得唔得丫]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



*囡__"'囡 於 2007-08-02 08:58 PM 發表:
ok la!!!搵日一齊去lo....but我唔係去得好內,,,你知ga la..!!!
唱k咁大件事....咁一定...搵埋...terry佢...!!!唔小得佢ar!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



['-♥♥Walk* 於 2007-07-31 10:39 PM 發表:
正la"唱k'好耐都冇唱過啦'
得閒就搵齊人一齊去唱k"
一定要叫terry"
terry係到就小左一個咪la"呵呵*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]