我同聰ga日記__"希望你地多d  cm  la!!!^^    
http://blog.qooza.hk/cs612110
 
sandy110fl
暱稱: "'囡"囡..''
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
xx不要再這樣對我xx
_可否緊張多一點_
_"午後約定"_
[[""__喜起落樂' ...
__"' 怕有一天失去...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*包Xx2
+_-波波~
-=Ivy''
囡**old's相簿
''媽咪-=
^vivi~
_+-馬馬-
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 123
今日人氣: 5
累積人氣: 4141
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


xx不要再這樣對我xx 分類: 未分類

黎幾日都唔舒服,so,冇去搵佢..

但係佢都冇黎搵我...><

一早同mama出街...去飲茶..去買送..去看E生,,,,去睇車子

有小小fever..><好彩唔要打針..^^~hapi

開心的事真的有好多..唔開心的都有好多

開針的事..就是baba佢地決定買車車了..^^~

最不好的,我地冇話事權..><因為唔係我地比$

mama佢同我都唔中2個隻7人車...子,,        i like voxy a

mama都話個隻好...話最多佢出左小小買個隻.

but  baba  say no!!!話個隻形d wor~

佢都唔聽人講ga..

最唔開心係因為...................................................??

唔講..你地都知..............

真係唔想再咁la..可以對我好d ma???

發表時間:2008-04-11 06:49 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 



訪客留言 (返回 sandy110fl 的日誌)


包包仔 於 2009-06-02 11:52 PM 發表:
唔好唔開心啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IAN1000 於 2008-05-25 08:59 AM 發表:
kaka 我經過^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wakaya 於 2008-04-14 05:43 PM 發表:
路過cm' de"xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandy110fl 於 2008-04-14 09:52 AM 發表:
THX~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YU-_-520 於 2008-04-11 11:54 PM 發表:
第一之泥.
C M"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]