我同聰ga日記__"希望你地多d  cm  la!!!^^    
http://blog.qooza.hk/cs612110
 
sandy110fl
暱稱: "'囡"囡..''
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
xx不要再這樣對我xx
_可否緊張多一點_
_"午後約定"_
[[""__喜起落樂' ...
__"' 怕有一天失去...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*包Xx2
+_-波波~
-=Ivy''
囡**old's相簿
''媽咪-=
^vivi~
_+-馬馬-
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 123
今日人氣: 0
累積人氣: 4114
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天


"'''不應太任意隨便______氣傲 分類: 未分類

前個幾排..同mama.去左廣州玩...!!!之後...就去左中山..返左婆婆到..!!

食d野....悶到我死死下...!!!到個晚...!!!我個2個arE....就同左我地..去左唱k...!!!

pk....仲令個.macau個d ar!...><不過...都唔平下..!!!我地叫左好多野食..!!.....

正因為..arE識人....送左好多小食...比我地..!!

都好味ar.......^~<

第二日...我地去左一間..唔知咩野.地地方食野,.!!!

我可以話...幾得...食件野.,!!!因為我都唔中2個道d野食..!!!!!!

食完野之後......去行街...!!!個時..真係唔得la...肚子...餓了..!!

之後....我地就去左食...pizza..but..都唔係好夠...黎就d...咁好 好 好 好. 好 好咪..!!

不過個道有個...幾正ga..!!!名叫""""""""沙6自座餐.."""""(沙拉)..幾得2..

但係..只係可以...出去...黎一次咁大把...!!!仲要一個人...$28  la..!!

不過...都要事下la...!!!and than我地就..by bus,,返黎lo..

 

 

 

  今日..8月21日

今日係bbq...ga日子..!!!^^~...仲念住佢下雨...!!!點知...hot死我..!!

一早...豬肉昌..黎左我hm..!!!一齊...去..黑沙..!!!一見到佢..!!!

客到我..!!!同我工人..mama佢地..!!!

點解會咁la..!!就係因為..""佢好"""高"""!!!

去到...一個人都唔知..!!!我ga>.........................................

""""老公...豬同..肥聰....肥雄..peter...!!

我咪同佢...去黎位lo...!!!!一陣...間..就見到佢地la..!!!佢地去左buy冰...!!!

有d就係到打機...食野....!!!!又d...就係到傾計..!!佢冉1班野..係到講埋曬d...搞笑野..!!!

真係估唔到...連...豬昌...都會同佢地傾得埋...!!!!!!

食左一陣...我就同我ga...聰....去左打波...!!!好好玩la........happy..la..!!!

個個玩完...又食過...今次..好多野食ar..!!!都食唔曬.....!!!><

差唔多..玩到..11點就走la..!!

番到黎真係好累..la..!!!

發表時間:2007-08-21 12:19 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 



訪客留言 (返回 sandy110fl 的日誌)


Ivy 於 2007-08-30 05:06 PM 發表:
係AR!!!
我返左黎LA!!!
我都好MISS YOU AR!!!
你近排點AR???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



+*囡___x2 於 2007-08-30 12:56 AM 發表:
TERRY___
你打唔到比佢....你係咪打得ga la!...一定搵到我la!!
我都想同你一齊打波ar!!!

ivy___
你返左黎la!!!....好miss你ar!!

van___
唔知打咩...咪搵d野打lo!....><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivy 於 2007-08-29 07:34 PM 發表:
HIHI
好內冇見LA!!!
近排點AR???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VAN 於 2007-08-29 05:25 AM 發表:
HI~唔知打咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



@_TERRY_@ 於 2007-08-27 05:05 PM 發表:
我有搵你GA,,' 不過搵唔到你之MA,,' 打AR聰個電話又冇開,,' 點搵你出泥打波AR,,**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



+*囡___x2 於 2007-08-25 06:57 PM 發表:
@_TERRY_@
我都想同你一齊..打波ar!!!開心屎..!!你講ga!!...你出左糧要請我食野ga!!
我要食好多野ga!!....

LOVEMYLG _____
估唔到佢都同你地玩得埋,,,,= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOVEMYLG 於 2007-08-25 03:37 PM 發表:
咁開心..幾時再去個先.豬昌佢不知幾想笑呀~個大哥哥扮哂野咁未又係比我到搞到佢笑左成日~haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



@_TERRY_@ 於 2007-08-23 09:29 PM 發表:
囡囡,,' 我都好掛住你AR,,' 我地好耐都冇一齊打波喇,,' 我遲D出糧請你食野丫,,' 好唔好AR,,??"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chong0612 於 2007-08-21 04:34 PM 發表:
老婆..好MISS U丫..見到你上MSN..但係你唔係到GE..去左邊到丫??掛死我LU>3<..E+隻手好痛丫>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]