我同聰ga日記__"希望你地多d  cm  la!!!^^    
http://blog.qooza.hk/cs612110
 
sandy110fl
暱稱: "'囡"囡..''
性別: 女
國家: 澳門
地區: 其他地區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
xx不要再這樣對我xx
_可否緊張多一點_
_"午後約定"_
[[""__喜起落樂' ...
__"' 怕有一天失去...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*包Xx2
+_-波波~
-=Ivy''
囡**old's相簿
''媽咪-=
^vivi~
_+-馬馬-
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 123
今日人氣: 7
累積人氣: 4128
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 27 日  星期二   晴天


2007-11-27 分類: 未分類

                                                HE.HE**  各位天氣涼左      要著多件33 AL!!!

 

打左日記...!!!BUT...某人...冇黎睇過..係佢日記CM左.BUT..!!冇左答覆...__!!!

你地話我可以點LA???__

不過佢一定話佢個電腦壞左...!!!我知..!!!不過都係黎幾日GA時..!!!!

我冇同佢講過黎樣野,,,!!!

佢可能過左好內先見到我打黎篇日記..!!!

真係有D唔開心..!!!

唔知點解我feel到有種唔好ga感覺..!!好似will back...!!!

我真係好驚..好似上次咁ar!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

有好好好幾日冇做過野..!!!日日出街..玩..!!!!!

BUT...係前幾日..又搵野做LO...!!!希望...今次唔會好似之前咁LA..

個日去左"幾米SUN"到見..!!![樓面]AT NIGHT

個晚洗洗下白白...冇LALA有人打黎..!!!

喔.@@~係佢地打黎AR!!!仲問我可唔可以TIN日返工LA??

我咁一定話好LA..!!!

個日我搵左幾間GA!!..ABOUT_[買BB=33,,連成[樓面]]]

過左成2日有多..都冇打黎..!!!叫左某人..HELP打去BB3個道問請左人咪..!!

佢地話請左LO..!!聽到好唔開心..!!

因為個個AR E講到好似請我GA!.....結果..佢話請左la..

一聽到真係好鬼唔hp..!!

[[連成]]個個又係又話tin日打比我..!!!點知...!!!都冇打到..!!!

念念下..算la..!!!!佢都係唔請ga la..!!!!><

琴日..係幾米個道做左2個中..!!明明番幾個中ga!!因為我驚媽媽話我..!!!

so,我冇念住去..!!!

就係因為有某人同某人ga媽ma ga支持...

我就囉左我ga勇氣..去面對..!!!

真係好thx佢地..!!!!

係個做野都唔係好辛苦...!!!不過要又8點做到..12點la...!!!

番左一日..感覺幾好...!!

就係今日..下午..!!3點幾..!!!買bb 3個道打黎..!!問我tin日..番唔番得工la..!!!

我個時好開心..又覺得奇怪...點解又話請左人...!!E+又請我ga!!!

 我真係好想知道個答案..^0^

到左at night...又到左[連成]打黎.

問我可唔可以返工la..!!!

但係我念念下都係唔好la...!!!

做幾米,,同bb3...d time...mm好..^^~

         有時覺得自己..好好..彩!! 

希望__唔會好似....之前咁la..!!!唔會再返下唔返...!!!

但係..我希望有人...係我身邊..take care  with  me...!!!!

我知道....今次會好辛苦ga...!!!!

發表時間:2007-11-27 02:43 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 



訪客留言 (返回 sandy110fl 的日誌)


wangtam99 於 2007-12-19 12:38 PM 發表:
我係肥撈!
留個大大Ge CM比你^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivy_413 於 2007-11-28 11:19 PM 發表:
凍...著多件3ar!!!
病左就唔好la!!!
做野俾心機la!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



-=囡"S 於 2007-11-28 03:22 PM 發表:
知道la..thx..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hong130 於 2007-11-27 11:28 PM 發表:
天氣凍了....注意身體"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]