今天..
已經是2008年的第5天了..
2008年..
當然有好多願望啦..
嗯..
2008年..希望可以身體健康..世界和平..學業進步..棒棒堂跟8妞可以再來港宣傳..可以看見我最愛的小薰..好多好多唷..
最後..
就希望可以談戀愛啦..