sandy6687064
暱稱: 小man``
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-01-27
2009-08-18
.....
2009-07-27
★Harry Potter....
每月文章
文章分類
全部 (114)
日誌訂閱
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
★JPOP FORUM★
★有閑俱樂部官網★
★和風人氣一番館★
★傑尼斯日本中文官方...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 114
留言總數: 461
今日人氣: 4
累積人氣: 6439
TIME
自訂欄位(二)
尚無任何內容
2008 年 6 月 18 日  星期三   晴天


°°°°°°° 分類: 未分類

 °°°°愛是什麼???°°°°
今日睇CARTOON KAT-TUN,,,
問愛是什麼??
我身邊嘅朋友成日都....
『愛得大方,,,分手要死』
可能我無得愛la,,,
覺得愛冇物特別,,,
只係覺得對方對你好,,,
已經ok,,,
其他冇所謂!!!^^

雖然我無得愛,,,
但係,,,
我愛12粒fd子,,,KAT-TUN,,,NEWS,,,涼介


 p.s.肥子HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!>w<

2008 年 6 月 15 日  星期日   晴天


好朋友~ 分類: 未分類

 ~Best FD 名單~(不分排名)

1.阮氏(知己)
2麗麗(知心)
3.安盈(知心)
4.矇矇(好好朋友)
5.沛珊(好好朋友)
6.玲玲(好好朋友)
7.嫻嫻(好好朋友)
8.SO大波(好好朋友)
10.牙均(好好朋友)
11.shan B(好好朋友)
12.牙YEN(好好朋友)

無聊,,,所以打個朋友名單出黎!!!
就黎升F.3,,,
發覺呢12粒人仔係呢2年幫左我好多野,,,
雖然得矇矇係同我同班,,,
但係佢地都對我好好,,,
THX
~

 

 

 

2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


畢生難忘牙!!! 分類: 未分類

sorry,,,,

N世冇打日記牙!!!= ="

 畢生難忘牙!!!

點解甘講???

話說我係放復活節假的最後2天,,,

星期六牙,,,

我係JPOP到睇la,,,

就見到話KAT-TUN的N,,,

姐係中丸雄一(MARU)秘密黎左香港拍野,,,

當時我=0=,,,

跟住就下定決心要去送機,,,

甘我就同JPOP嘅人係到頃,,,

收下d消息,,,

睇下佢幾時走la,,,

跟住d人估佢星期日走,,,

咪睇下邊d屯門人星期日去送機,,,

終於揾到5個人同我一齊去,,,

星期日8:20a.m去左屯門碼頭去坐船去機場,,,

9:00a.m去到機場,,,

見到都ok多人係到等,,,,

等等等等等等等等等等等等等等等

由朝早9:00a.m等到下午3:02到

MARU終於黎la,,,

跟住就跑過去,,,

見到真人真係好似發夢甘牙,,,

個鼻一d都5大,,,

仲好高,,,

真係好靚靚靚靚靚靚仔牙!!!

太多人la,,,

MARU話叫我地等陣,,,

我地就真係好乖無行la,,,

MARU去左上面餐廳食野,,,

我地就好乖甘一字排開企係到等,,,

等左大概一個鐘之後,,,

MARU落黎la,,,

仲換左杉添,,,

非常之型型型型型型牙!!!

MARU走到轉角位時,,,

我地大叫一聲『苦しかった』(辛苦了),,,

佢同我地點頭,,,

好感動,,,

差d喊左出黎,,,

佢坐國泰4:25p.m班飛去東京嘅機,,,

佢差5多入離境大堂時,,,

我地個個都邊揮手邊叫『再会する』(再見),,,『努力する』(努力),,,

佢亦都同我地揮手!!!

非常之感動牙!!!

個日亦識左好多同好飯,,

有SUM SUM,,,晴子,,,大頭,,,冬冬,,,阿炳,,,桐桐,,,等等

KAME亦係DBS到宣佈KAT-TUN將會開夏CON,,,

HAPPY!!!HAPPY!!!HAPPY!!!HAPPY!!!

我永遠都唔5會忘記個日架!!!><

 

2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


HELLO``~~ 分類: 未分類

都好耐無打日記la!!!= ="

今日就打下la!!!>33<

係bo,,,

大家,,,

{新年大快樂!!!}

呢幾日好多人都問我,,,

『你5洗出去拜年咩???』

哈哈哈~

我比其他人好彩,,,

5洗走黎走去,,,

因為我全部人都走黎我嫲嫲屋企拜年,,,

所以坐係到就有利是收@!!!!!@

但係收極錢錢都係5夠用!!!=33=

係網上買左好多野,,,

忍5住,,,

~嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚~

↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘

送兩個新PV比你地睇!!!

 

KAT-TUN-Lips
好鐘意KAME係入面對"smoky eyes",,,

NEWS-太陽のナミダ
呢首係YameP套電影『クロサギ』首主題曲,,,
係PV最尾山P都係繼續玩子杯遊戲!!!
好可愛~>33<


2008 年 1 月 29 日  星期二   晴天


恐怖!!! 分類: 未分類

呢幾日超慘的說!!!

!!!

救命牙!!!!!

超辛苦....=33=

又要考試!!!

唉!!!!

不過肯定全部肥佬!!!

哈哈哈哈哈~= ="

今日班fd子去左我屋企睇"校墓處"!!!

好恐怖ar!!!!

小學fd~葉子And羊咩~都上左黎.,,,,

不過,,,,

超無耐,,,

葉子上去我間房煲煙,,,= ="

教壞我= =""""