| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| °°°°°°° |
分類: 未分類 |
°°°°愛是什麼???°°°°
今日睇CARTOON KAT-TUN,,,
問愛是什麼??
我身邊嘅朋友成日都....
『愛得大方,,,分手要死』
可能我無得愛la,,,
覺得愛冇物特別,,,
只係覺得對方對你好,,,
已經ok,,,
其他冇所謂!!!^^
雖然我無得愛,,,
但係,,,
我愛12粒fd子,,,KAT-TUN,,,NEWS,,,涼介
p.s.肥子HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!>w<

|
2008 年 6 月 15 日 星期日  |
| 好朋友~ |
分類: 未分類 |
~Best FD 名單~(不分排名)
1.阮氏(知己)
2麗麗(知心)
3.安盈(知心)
4.矇矇(好好朋友)
5.沛珊(好好朋友)
6.玲玲(好好朋友)
7.嫻嫻(好好朋友)
8.SO大波(好好朋友)
10.牙均(好好朋友)
11.shan B(好好朋友)
12.牙YEN(好好朋友)
無聊,,,所以打個朋友名單出黎!!!
就黎升F.3,,,
發覺呢12粒人仔係呢2年幫左我好多野,,,
雖然得矇矇係同我同班,,,
但係佢地都對我好好,,,
THX~
  
  



|
2008 年 4 月 3 日 星期四  |
| 畢生難忘牙!!! |
分類: 未分類 |
sorry,,,,
N世冇打日記牙!!!= ="
畢生難忘牙!!!
點解甘講???
話說我係放復活節假的最後2天,,,
星期六牙,,,
我係JPOP到睇la,,,
就見到話KAT-TUN的N,,,
姐係中丸雄一(MARU)秘密黎左香港拍野,,,
當時我=0=,,,
跟住就下定決心要去送機,,,
甘我就同JPOP嘅人係到頃,,,
收下d消息,,,
睇下佢幾時走la,,,
跟住d人估佢星期日走,,,
咪睇下邊d屯門人星期日去送機,,,
終於揾到5個人同我一齊去,,,
星期日8:20a.m去左屯門碼頭去坐船去機場,,,
9:00a.m去到機場,,,
見到都ok多人係到等,,,,
等等等等等等等等等等等等等等等
由朝早9:00a.m等到下午3:02到
MARU終於黎la,,,
跟住就跑過去,,,
見到真人真係好似發夢甘牙,,,
個鼻一d都5大,,,
仲好高,,,
真係好靚靚靚靚靚靚仔牙!!!
太多人la,,,
MARU話叫我地等陣,,,
我地就真係好乖無行la,,,
MARU去左上面餐廳食野,,,
我地就好乖甘一字排開企係到等,,,
等左大概一個鐘之後,,,
MARU落黎la,,,
仲換左杉添,,,
非常之型型型型型型牙!!!
MARU走到轉角位時,,,
我地大叫一聲『苦しかった』(辛苦了),,,
佢同我地點頭,,,
好感動,,,
差d喊左出黎,,,
佢坐國泰4:25p.m班飛去東京嘅機,,,
佢差5多入離境大堂時,,,
我地個個都邊揮手邊叫『再会する』(再見),,,『努力する』(努力),,,
佢亦都同我地揮手!!!
非常之感動牙!!!
個日亦識左好多同好飯,,
有SUM SUM,,,晴子,,,大頭,,,冬冬,,,阿炳,,,桐桐,,,等等
KAME亦係DBS到宣佈KAT-TUN將會開夏CON,,,
HAPPY!!!HAPPY!!!HAPPY!!!HAPPY!!!
我永遠都唔5會忘記個日架!!!><

|
2008 年 2 月 9 日 星期六  |
| HELLO``~~ |
分類: 未分類 |
都好耐無打日記la!!!= ="
今日就打下la!!!>33<
係bo,,,
大家,,,
{新年大快樂!!!}
呢幾日好多人都問我,,,
『你5洗出去拜年咩???』
哈哈哈~
我比其他人好彩,,,
5洗走黎走去,,,
因為我全部人都走黎我嫲嫲屋企拜年,,,
所以坐係到就有利是收@!!!!!@
但係收極錢錢都係5夠用!!!=33=
係網上買左好多野,,,
忍5住,,,
~嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚~
↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘↖↗↙↘
送兩個新PV比你地睇!!!
KAT-TUN-Lips
好鐘意KAME係入面對"smoky eyes",,,
NEWS-太陽のナミダ
呢首係YameP套電影『クロサギ』首主題曲,,,
係PV最尾山P都係繼續玩子杯遊戲!!!
好可愛~>33<
|
2008 年 1 月 29 日 星期二  |
| 恐怖!!! |
分類: 未分類 |
呢幾日超慘的說!!!
病到七彩!!!
救命牙!!!!!
超辛苦....=33=
又要考試!!!
唉!!!!
不過肯定全部肥佬!!!
哈哈哈哈哈~= ="
今日班fd子去左我屋企睇"校墓處"!!!
好恐怖ar!!!!
小學fd~葉子And羊咩~都上左黎.,,,,
不過,,,,
超無耐,,,
葉子上去我間房煲煙,,,= ="
教壞我= =""""
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 23 | »
|