゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆
今日同左安盈、風玲、沛珊、沛珊個FD、阮氏...去街
去左食野...
跟住陪我去CD舖訂[KAT-TUN「2007巡迴演唱會 cartoon KAT-TUNⅡYou台壓版本]
因為係限量....所以要訂...
跟住佢話有就CALL我...
然後去左映貼貼...
~令令令令令令~
去左公園、27樓,...自拍
``QQQQQ~
゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆










|