妳呀!
鐘意冼永軒就認啦!
成日我一講起中一啲嘢
妳次次都講起佢嘅
成日話我鐘意何禮兆呀嗱!
依家到我話返妳鐘意冼永軒啦!
人哋條女唔錫佢
但係我條仔就好錫我
D人之前話佢自己條女好關心佢、愛佢,點知,原來人哋當佢係草咋!
呵呵!依家呢條仔真係好過佢多多聲!
cm,pleas!
楊禮匡!
之前我同你散咗之後冇幾耐就吹水同我講:「我條女好鍚我!」
但係頭先你係msn度話你條女當你係草!
算點先!
雖然已經與你一起
但我還後侮當初揀了他沒有揀你
如果我們早些開始
我就不會後侮
如果我當沒有揀他
但是現在終於可以與你一起了
我一定會好好珍借這段日子
我不會再令我倆分開
記得留cm
琴日去咗彩虹邨
之後去咗南蓮園池
再去咗荷里活廣場
最後去咗斧山道運動場
估唔到生日會係彩虹過
相片: